Igooor – ty naozaj všetko dokážeš alias Matovič konečne odhalil svoji tajnú zbraň

13. marca 2020, jaroslavgalba, Nezaradené

Priznám sa až do včerajška som tomu Igorovi neveril…  Šaškáreň vo Francúzku, pričom pekných zlodejov máme aj tu na Slovensku (môj prvý blog). Zapaľovanie 5000 sviečok, pričom žiadnu víziu o tom ako má teda to slovenské zdravotníctvo vyzerať som nepočul… A tak ďalej… Kritika, kritik, kritika ale žiadna vízia …(nekradnúť, ale to mal aj Harabin ako jedinú víziu :).   Až do včera som ho nechápal,  ale prozreteľnosť spôsobila, že som včera videl Igorovu tlačovku (či čo to bolo) kde on odhalil svoju tajnú zbraň.  A precitol som!  Je to predsa také jednoduché. Je to mobil (nie Kočnerov 🙂 aj keď to je tiež silná zbraň), teda presne povedané SMS.  Áno vážení,  je to krátka textová správa, ktorá nás zachráni (a možno nielen  Slovákov, ale aj ostatných, ktorí si túto skvelú vec implementujú. Je to jednoduché a neobávam sa až použiť slovo GENIÁLNE. Igor pošle sms ĽUDIA ZOSTAŇTE DOMA V IZOLÁCII (ktorá je dokonca zadarmo!!!) a ľudia pobalené kufre (idú predsa na lyžovačky) zase rozbalia a ostanú doma v karanténe. Toto sa dá aplikovať aj na neplatičov daní :Igor pošle sms: HALÓ HALÓ PLAŤTE PORIADNE DANE! A hneď začnú platiť. Zlodejom, podvodníkom, klamárom a všetkým čo porušujú zákon a pravidlá – príde sms.  Neviem ako to bude s tými umierajúcimi – asi im príde sms NEUMIERAJTE toto naozaj neviem, ale teším sa že problémy na Slovensku sú už dopredu vyriešené. Asi jediní, ktorí sa nebudú tešiť budú tí výrobcovia sviečok, keďže asi ich už toľko potrebovať nebudeme.